Om os

Rigtig mange af vores kunder har fulgt os siden firmaet blev stiftet den 01. 11. 2001.

Vi er siden flyttet i nyt domicil på Vejlbyvej i Fredericia med eget stort værksted, der er godkendt under liftkontrol-ordningen. Force fører tilsyn med værkstedet og udfører stikprøvekontrol med det udførte arbejde.

A.O. Materiel Udlejning er miljøgodkendt af Fredericia Kommune og Arbejdstilsynet har anerkendt os med den grønne smiley.

Vi er DRA certificeret, og lever op til de procedurer og standarder for kvalitetsstyring, miljøstyring og arbejdsmiljø der kræves og kontrolleres af Force.

Vi tilbyder uforpligtende besigtigelse samt rådgivning af projekter.

Vi har 24-timers døgnservice og er altid klar ved telefonen.

Ring i dag og hør vores fordelagtige priser.

Skal du op – så lej din lift hvor sikkehed og service er i top!

 Persondata

Persondata – principper, som altid skal iagttages, når personoplysninger indsamles og behandles.

Når en kunde ønsker at modtage en ydelse fra os, har vi brug for at indsamle visse persondata for at kunne gennemføre handlen og for at kunne tilbyde vores services.

Vi indhenter oplysninger som f.eks. navn, e-mailadresse, postadresse, leveringsadresse (hvis den varierer fra postadresse), telefonnummer og betalingsoplysninger.

Dataansvarlige

Vi er den dataansvarlige for indsamling, behandling og anvendelse af personoplysninger.

Behandlingsgrundlag og formål

De almindelige kontaktoplysninger som navn og adresse indhenter vi for at kunne levere et produkt eller ydelse. E-mailadresse indhenter vi for at kunne sende en ordrebekræftelse samt en leveringsbekræftelse.

Oplysninger vil blive slettet senest tre måneder efter at al samhandlen er endeligt ophørt.

Andre modtagere af personoplysninger

Vi sælger ikke persondata til tredjemand, og vi overfører ikke persondata til tredjelande.

Vi anvender, i enkelte tilfælde, eksterne virksomheder som leverandører for at levere vores ydelser bedst muligt. Disse eksterne leverandører er databehandlere og behandler i visse tilfælde personoplysninger i forbindelse med deres levering af ydelser til os. Vores databehandlere behandler kun personoplysninger efter vores instruks og i overensstemmelse med lovgivningens krav til databehandlere.

Kundens rettigheder

Som den registrerede har kunden en række rettigheder, som vi til enhver tid skal sikre opfyldelse af:

At få adgang til og få rettet/ændret persondata
• At få slettet persondata

Derudover ret til at protestere over behandlingen af personlige data, og ret til at indgive klage til en databeskyttelsesmyndighed.

Ønsker kunden ikke længere, at vi skal behandle hans personoplysninger, eller at vi skal begrænse behandlingen personoplysninger, kan der også sende en anmodning herom til vores e-mailadresse ao@aomateriel.dk.

Opbevaring af persondata vedrørende kunder

Persondata vedrørende kunder registreres kun i virksomhedens ERP-system (C5)

Opbevaring af persondata vedrørende ansatte